Stejně jako mnoho jiných sportů, má i jachting svoje místo mezi prostředky marketingové komunikace. Sponzoring jako komunikační nástroj má tu výhodu, že je flexibilní, může propagovat produkt, značku nebo cíle společnosti formou sloganů nebo spojením s exkluzivitou prostředí. Pomáhá budovat povědomí a image, dobré jméno společnosti u konkrétní cílové skupiny. Dobře promyšlený sponzoring přináší samé benefity: zvyšuje efektivitu komunikace, hraje na emoce, otvírá zajímavé možnosti pro VIP klienty a vytváří nové obchodní příležitosti. Ačkoliv jachting nemá takový dosah jako fotbal nebo hokej, přesto je díky luxusnímu  a atraktivnímu prostředí  výborným nástrojem v kampaních, kde je žádoucí spojení dokonalých obrazů, přírodních scenérií a významných světových značek.

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ

Sponzoring sportovních akcí, aktivní účast na regatách

Využití oplachtění a trupu lodě jako reklamní plochy pro umístění loga

Reklamní bannery, přítomnost médií při vyhlašování

Vaše logo na týmovém oblečení